Mal wieder ne Anfrage beim Support

Hier erfahrt Ihr alles über die neuesten Ankündigungen und Aktionen von Athanaton und könnt darüber diskutieren.

Moderatoren: Hayabusa, tongnituori

Re: Mal wieder ne Anfrage beim Support

Beitragvon zyrio » 19 Aug 2014, 19:20

Und erneut zig mails rausgehauen...
Hier der Verlauf zwischen mir und einem Mod von nem englischsprachigen Game von Koram

Hi there, We hereby raise the question of the continued existence of Athanaton. The announcement of the update is now 1 year old and unfortunately we know only standard messages to our requests. Similarly, there seems to be no contact person for us. We ask for an answer how to proceed with the game and the development. The players of Athanaton

Athanaton? which game ? could you give the website to me?

http://ath.koramgame.com/

I know that this isnt your game but currently we have no contact person and this since a lot of months. Maybe you have contact to a person which can help us ....
best regards
zyrio

Und jetz die antwort :(

Sorry dear zyrio , I have tried to connect the GM of Athanaton but cant find the one who manage Athanaton. This is a very only game ...you know, don't know what happened to it, maybe you can try other Germany games of our company like, DS, DT...

So das war nummer eins. Nun kommt die Antwort von Koram selbst ( hab denen ne email geschickt)

Dear friend
Thanks for your email. We are very appreciate you like our game. But for your problem, you'd better supply your problem on our support center. Our relevant department will give you answer as soon as possible. Thank your better understanding~

Best Regards
Koramgame.com

Da werde ich die Tage mal antworten....

*D☠S* --- DAS und nichts anderes --- *D☠S*

zyrio St. 170

81% Heiliger Fluss-- next Tepeu :(
5% Großes Sumpfland
3x Blendender Umhang, 2x Sleipnir , 1x Odins Rüssi

Superserver 2
Poseidon
zyrio

Beitragvon reloop2k » 19 Aug 2014, 22:13

klingt für mich recht eindeutig, dass athanaton eingestampft wurde
Neue Petition zur Serverzusammenlegung zwischen S5,S6 + S7,S8

http://de.forum.koramgame.com/viewtopic.php?f=2&p=822857#p822857
reloop2k

Beitragvon Brummi » 20 Aug 2014, 10:21

sollen se halt dicht machen
haben ja ein neues spiel und wieder
genug leute die des spielen und geld reinpumpen
Brummi

Beitragvon zyrio » 29 Aug 2014, 21:42

So hier mein kompletter Emailverlauf mit Koram...
hier die adresse falls noch wer kontakt aufnehmen will^^

cs@koramgame.com

Wer sprachliche Fehler findet kann sie gerne behalten :D :D

Hi there, We hereby raise the question of the continued existence of Athanaton. The announcement of the update is now 1 year old and unfortunately we know only standard messages to our requests. Similarly, there seems to be no contact person for us. We ask for an answer how to proceed with the game and the development. The players of Athanaton

best regards
Timo S.

Dear friend
Thanks for your email. We are very appreciate you like our game. But for your problem, you'd better supply your problem on our support center. Our relevant department will give you answer as soon as possible. Thank your better understanding~

Best Regards
Koramgame.com

Thank you for your reply.
But we get no response from customer service or support center

Do not know as control center who is responsible for Athanaton?
There must be some one?

Best Regards

Dear Timo,

Thank you for your email. Please submit your question at http://www.koramgame.com/de/. If you have forwarded your question and received no response, please give us your question number. We will help you deliver it to relevant department. Enjoy your game and have a nice day.

Best Regards
Koramgame.com

Hi,

This is the one of xxx question number without an answer :(
K1408101919754

But for me and the other players it´s more important to know whether Athanton still has a future?
Without an update the game has no sense and the customer service said that they working on an update.. (. for a lot of months.)
And currently we read nothing for a mod or a other person from Athanaton / Koram at the forum or mainpage (ath.koramgame.com)

Best regards and I hope you understand our problem
Timo

Dear Timo,

We apologize for the late reply of your previous question. We have forwarded it to my colleague. Please wait reply from then. Enjoy your game and have a nice day!

Best Regards
Koramgame.com

Hi and thank you for your help.
But can you or your team say me, if athanton has a future? Get we an update? (Version 7.x)

best regards
Timo

Hi,

and have you new information for me?
best regards
timo

Dear friend,

We are so sorry for your wait. After our investigation, the Athanaton has been offlined for many months. So please choose another game to play. We are so sorry for the inconvenience. Thank your better understanding~~

Best Regards
Koramgame.com

Hi,

hm thats sound not good. ... :(
If in the future nobody responsible for athanaton or can we help ? The first step would be to inform the Athanaton player with a Mod... Search you a mod? Maybe I can do this job... We are playing since 2011/2012 and invest a lot of money. And I know that many people invest a lot of money again but only with the next update from athanton... For a half year the customer service told us, that they already translate the new version ... Do you know anything about a new version? We would play the new version well in english

best regards
timo

Dear friend,

There is a official web about the game. You can find this game in it. We also suggest you'd better choose other games in our company. Recently, there are many new and interesting games in our company, and you can try. Thank you for supporting~~

Best Regards
Koramgame.com

*D☠S* --- DAS und nichts anderes --- *D☠S*

zyrio St. 170

81% Heiliger Fluss-- next Tepeu :(
5% Großes Sumpfland
3x Blendender Umhang, 2x Sleipnir , 1x Odins Rüssi

Superserver 2
Poseidon
zyrio

Beitragvon bestjack » 29 Aug 2014, 22:02

Hi sorry kann überhaupt kein Englisch ;-) kannst du mir mal sagen um was deine Email ging und was die geantwortet haben? Großer dank schon mal im vorraus :-)
bestjack

Beitragvon voodoo » 29 Aug 2014, 23:16

bestjack hat geschrieben:Hi sorry kann überhaupt kein Englisch ;-) kannst du mir mal sagen um was deine Email ging und was die geantwortet haben? Großer dank schon mal im vorraus :-)

Interessant dürfte ja nur der Satz sein:
"After our investigation, the Athanaton has been offlined for many months. So please choose another game to play. "

Nach deren Erkundung geht demnächst hier das Licht aus. Sucht euch ein anderes Game
voodoo

Beitragvon bohook » 30 Aug 2014, 18:52

Is' doch wohl eindeutig:

We also suggest you'd better choose other games in our company.

Feierabend!
bohook

Beitragvon Talys » 31 Aug 2014, 19:33

Man kann da hinein interpretieren, was man will. Eigentlich heißt es ja wortwörtlich, dass Athanaton schon mehrere Monate offline genommen wäre, was ja nicht der Fall ist. Und das die lieben Leute natürlich wollen, dass man denen ihre anderen Spiele anfängt zu spielen, ist doch auch sonnenklar. Für mich heißt das ehrlich gesagt genauso wenig wie zuvor. Die nutzen doch tatsächlich die Gunst der Stunde, um ihre dämlichen neuen Spiele zu "bewerben".
Bild
Talys

Beitragvon p3rl3 » 01 Sep 2014, 06:40

also reininterpretieren kann man da eig nicht sehr viel ich geb dir recht talys mit deiner aussage aber das bedeutet auch 1x off immer off und update fuer atha wird es nicht geben ich glaube nicht das kunlu nochmal einen Mod fuer Athanaton bereitstellen wird und uns damit das Update gibt. Ob atha abgeschaltet wird ist fraglich. aber eine Zukunft haben wir nicht. leider.

ich denke persönlich das das game noch bis ende des jahres laeuft und dann die server auch off gehen oder vllt noch nen halbes/jahr laenger aber ohne update.
Bild
p3rl3

Beitragvon deathrider » 02 Sep 2014, 08:36

Das ist meine Antwort die ich bekommen habe - die klingt positiver :D

Dear Dirk,

Thank you for contacting customer service. We appreciate your advice. We will do something in a proper way in the appropriate time. Please pay attention to our website announcement for the new version. Enjoy your game and wish you have a nice day.
Deathrider S5/S6 Stufe 175
deathrider

VorherigeNächste

Zurück zu Neuigkeiten & Veranstaltungen

Fatal: Not able to open ./cache/data_global.php